Životopis
Koncem 70. let spolupracoval v příbramském klubu Junior na happeningových představeních s hudebními kolážemi a recitací a autorsky i na samizdatovém literárním časopisu Ulice. V 80. letech založil artrockovou hudební skupinu Fa, v níž působil jako kytarista a autor hudby. Počátkem 90. let se stává členem výtvarné skupiny Kučera a hudebně dramatického seskupení Atlas Hub. Jako trumpetista a pianista hostuje také s Kvartetem Doktora Konopného a na rozhlasových nahrávkách dramatizací Radomila Uhlíře.
V roce 1995 zakládá se členy souboru Ženy hudební skupinu radikálního šansonu Činna, (alba Činna – Čtvrtek, Vůz se senem, Činna a Johannes Langer). V roce 1998 komponuje a nahrává interaktivní verzi komiksů Petra Totha pro časopis Quo. Věnuje se také filmové hudbě – v letech 1999 a 2002 vytvořil hudbu pro animované filmy Aurela Klimta Pád a Nebojsa (z pentalogie Fimfárum Jana Wericha; spolunominace na Českého lva v kategorii nejlepší filmová hudba 2002), v roce 1999 složil hudbu k dokumentárnímu filmu Jána Sebechlebského Kopečkářky. Je autorem scénické hudby k divadelním inscenacím Gazdina roba (Disk, režie David Švehlík, 2001), Tahák (Divadlo Na Zábradlí, režie Eva Bergerová, 2001), Golem (NoD Roxy, režie Eva Bergerová, 2003) a Juan Ramón Jiménez – Zamlklý andaluský básník (Jindřišská věž, režie Eva Bergerová, 2004) a hudby pro animovaný film Sklárna (r.A.Klimt, J.Hřebejk) pro světovou výstavu EXPO 2005 v Japonsku. Od roku 1999 spolupracuje také s akademickým malířem Martinem Velíškem na výrobě dřevěných plastik.