Životopis
Vystudovala fotografii na SPŠ grafické v Praze a současně pantomimu u prof. Jiřího Kaftana na Konzervatoři pro pracující. Do roku 1986 účinkovala v Branickém divadle pantomimy v několika vlastních projektech (vítězství na celonárodním Festivalu amatérské pantomimy). Rok spolupracovala s A–Studiem v Rubínu. V roce 1988 byla přijata na DAMU, kde vystudovala herectví. Během studia hostovala v Semaforu, v Divadle pod Palmovkou a Národním divadle.
Pantomimě se věnovala v představeních svého otce Borise Hybnera v Divadle GAG, které bylo zaměřené na němou grotesku. Ještě v době studií (1991) získala angažmá ve smíchovském Divadle Labyrint, kde si zahrála mimo jiné v inscenacích režiséra Fréhara: Markétku v Mein Kampfu, Nymfu Proutnici v Próteovi, titulní roli Něžné, Kateřinu v Londýnské zlodějce, dále v Úplném zatmění či v projektu o Marině Cvetajevové. Po likvidaci Divadla Labyrint vytvořila se svým manželem Sašou Rašilovem tři vlastní představení pro Divadlo v Řeznické (Omámený kolotoč, Pokus pes čili Potvor, Židle – za roli v posledním jmenovaném titulu byla nominována na Cenu Thálie) a v Divadle Ponec vlastní představení Poslední dvě cigarety.
Hostovala též v Kupci benátském ve Vinohradském divadle, za stálou lze ale považovat především její spolupráci s režiséry Jařabem a Pařízkem z Pražského komorního divadla v Divadle Komedie – z rolí jmenujme: Petra Kantová (Hořké slzy Petry von Kantové – nominace na Cenu Alfréda Radoka), Klára Schumannová (Klára S.), Marie (Snílci), Dcera (U cíle; režisér Goldflam) ad. V roce 2005 obdržela Cenu Thálie za roli Catherine ve hře Důkaz, kterou uvedlo v režii Miroslava Krobota Divadlo v Řeznické. Dále spolupracovala s Dejvickým divadlem (např. Ofelie v Hamletovi), v Činohře Národního divadla poprvé hrála v roce 1993, kdy zde nastudovala roli Hedviky v Rajmontově inscenaci Ibsenovy Divoké kachny. V letech 2009–2018 hrála v úspěšné inscenaci Mikve. Diváci ji znají i z filmového plátna a televizní obrazovky (Pražská 5, Štěstí, Klukovina, Cirkus Bukowsky), věnuje se dabingu a rozhlasové tvorbě.
Aktualizace: 2025