Životopis
Vystudovala obor scénografie na pražské DAMU (absolvovala v roce 1988). Už v době studia měla možnost spolupracovat s profesionálními režiséry ve škole: například s I. Rajmontem na Goldoniádě, s Jiřím Fréharem na hře Velký kombinátor končí – mimo školu pak s režisérem Petrem Kolihou na inscenaci Višňového sadu v Divadle Rubín.
Nebyla v žádném trvalém angažmá, ale její činnost, převážně kostýmního výtvarníka se rozdělila na tvorbu divadelní a tvorbu filmovou a televizní. Z filmů, pro které navrhovala kostýmy, připomeňme např. Saturnina a Ceremoniáře (oba v režii J. Věrčáka), z televizních filmů to byly Trampoty pana Humbla nebo Malované děti režiséra V. Polesného, Swingtime v režii Jaromíra Polišenského aj. Pro televize vytvořila okolo osmdesáti inscenací.
Rozsáhlejší je však její práce pro divadla. Začínala pražským Divadlem E. F. Buriana, kde spolupracovala s režisérem Fréharem na inscenacích Dům z modrého listí a Mandát. Pro režiséra Juraje Deáka navrhovala kostýmy v Divadle pod Palmovkou (Lakomec), ve Východočeském divadle v Pardubicích (Utíkej, smrtko, utíkej), v hradeckém Klicperově divadle (Hamlet, Zkrocení zlé ženy) i jinde. Na svém kontě má více než dvě stě ponejvíce kostýmních výprav v divadlech po celé republice. Uveďme např. inscenace: Bratři Karamazovi v Dejvickém divadle (režie Lukáš Hlavica), Maryša v Národním divadle moravskoslezském, Její pastorkyňa ve Švandově divadle (režie Michal Lang), Macbeth v divadle F. X. Šaldy v Liberci (režie Roman Meluzín), Kupec Benátský v Teatr Ludowy v Krakově (režie Tomáš Svoboda) atd.
Blízká jí byla svou intimitou a vztahem k divákům malá studiová divadla – spolupracovala s režisérkou Lídou Engelovou na inscenacích v pražském Divadle Viola (Coburnova hra The Gin Game s herci Blankou Bohdanovou a Josefem Somrem), či v libereckém Malém divadle (Maja od Mariny Carr). Vyučovala na katedře scénografie pražské DAMU kostýmní tvorbu a masku.