Životopis
sólistka baletu Národního divadla
Narodila se v Praze, kde se také vrcholově začala věnovat moderní gymnastice. Přestoupila na Taneční konzervatoř ve svém rodném městě, kterou studovala necelých pět let, a po jejím úspěšném absolvování odjela do prvního angažmá v německém Hamburku. V Čechách ještě při studiích na konzervatoři vyhrála Národní baletní soutěž v Brně (1994), kde rovněž byla oceněna za nejosobitější taneční výkon. Dále na soutěži v americkém Jacksonu ve státě Mississippi (1994) získala bronzovou medaili, cenu za nejlepší juniorský pár soutěže a za nejlepší choreografické dílo (I Feel Good, choreografie: R. Balogh). Taneční konzervatoř jí umožnila tančit roli Kláry v Louskáčkovi, Lisy v Marné opatrnosti, sólo v Balanchinově Serenádě, Grand pas de quatre, pas de deux a variace z klasického repertoáru i nemálo děl současného tance.
V roce 1995 nastoupila do Hamburského baletu choreografa Johna Neumeiera, kde se po třech letech v roce 1998 stala sólistkou. V roce 1999 získala německé prestižní ocenění mladých umělců „Dr. Wilhelm Oberdörffer Preis“.
V Neumeierových baletech se představila v těchto rolích a sólech: Louskáček (Marie), Sen noci svatojánské (Helena), Nijinsky (Tamara Karsavina a Mathilda Kšešinská - podílela se na tvorbě choreografie), Dáma s kaméliemi (Olympia), Jak se Vám líbí (Phebe), Giselle (Svatební pár a Zulma), Illusion – like Swanlake / Iluze podobná Labutímu jezeru (Princezna Claire), Romeo a Julie (Julie z herecké společnosti), Bach Suit 2, A Cinderedela Story / Pohádka o Popelce (Cizí princezna), Spící krasavice (Princezna Florina), III. Symfonie Gustava Mahlera, V. Symfonie Gustava Mahlera, Getting Closer, Mesiáš, Vaslaw, Bartók Bilder (podílela se na tvorbě choreografie), Winterreise (podílela se na tvorbě choreografie).
V choreografii Natálie Makarové podle Mariuse Petipy v baletu Bajadéra tančila jeden ze sólových stínů, v choreografii Christophera Wheeldona sólo v baletu VIII. a v choreografii Matse Eka sólo v baletech She was black a Spící krasavice.
V sezoně 2004–2005 nastoupila do baletu Národního divadla jako sólistka. Diváci ji mohli vidět ve Svatebním páru a jako Giselle ve stejnojmenném baletu, v Tarantelle a Španělském tanci v Labutím jezeře, v romantickém Grand pas de quatre v Baletománii, jako Kláru v baletu Louskáček – Vánoční příběh a Julii v Romeovi a Julii v novém nastudování choreografa Youriho Vamose, Olgu v Oněginovi světoznámého choreografa Johna Cranka, Růženku v Šípkové Růžence, Zlatovlásku ve stejnojmenném dětském baletu Jana Kodeta nebo Sylfidu v klasické verzi baletu La Sylphide Augusta Bournonvilla.
Z moderního repertoáru tančí v choreografiích Shawna Hounsella Imprint, Petra Zusky Requiem, Ibbur aneb Pražské mystérium, Déja vu, BREL – VYSOCKIJ – KRYL / Sólo pro tři a D.M.J. 1953–1977 (nominace na Cenu Thálie 2004) nebo Jiřího Kyliána Petite Mort a Last Touch.
Za znamenité ztvárnění Julie v baletu Romeo a Julie získala Cenu Thálie 2006. Cena Komerční banky za nejlepší výkon v sezoně 2007/2008 za titulní roli v baletu La Sylphide. V roce 2009 Cena Philip Morris Ballet Flower Award za nejlepší taneční výkon v uplynulé sezóně.
K 31.7.2014 ukončen pracovní poměr v ND.