Životopis
Narodil se v západoslovenské vsi Zeleneč. Po absolutoriu střední umělecko-průmyslové školy vystudoval herectví na Vysoké škole múzických umění v Bratislavě. Po desetiletém hereckém působení v Divadle Andreje Bagára v Nitře se stal režisérem ochotnického Z-divadla a později profesionálním režisérem v nitranském divadle. Tam inscenoval více než třicet titulů. Kromě režisérské práce hostoval a účastnil se festivalů v Německu, Rakousku, Francii, Bulharsku, Monaku, Japonsku, Anglii, Izraeli a v řadě dalších zemí. Na festivalu v Edinburghu získal cenu kritiky za nejlepší hudební inscenaci – Gounodova Fausta a Markétku s operou Slovenského národního divadla.
V roce 1990 přesídlil do Bratislavy, kde se po hostování stal režisérem na Nové scéně, která uvedla za jeho působení čtveřici muzikálových titulů (Evangelium o Marii, Grand-hotel, Pokrevní bratři a José a jeho zázračný barevný plášť od Andrewa Lloyd Webera). Ve stejné době pravidelně spolupracoval s operními divadly. Nejdříve to byla Komorní opera v Bratislavě: Donizettiho Maniere teatrali a Gluckovy Číňanky. Později, se souborem Slovenského národního divadla, završil svoji trilogii francouzských oper: Faust a Markétka, Hoffmannovy povídky a Massenetův Don Quichotte. V roce 1996 inscenoval ve Státní opeře Praha Rossiniho Turka v Itálii a v roce 1997 svého prvního Verdiho, Dona Carlose v bratislavské opeře. V pražském Národním divadle se zapsal přelomovými režiemi Gounodovy opery Roméo et Juliette (cena Festivalu hudebního divadla) a Bizetovy Carmen, v Baletu ND spolupracoval s choreografem Liborem Vaculíkem (Malý pan Friedemann / Psycho, Isadora Duncan).