Věnuje se multimediálnímu umění a 2D/3D animaci, působí v Čechách a na Slovensku. Vystudoval odbor Digitální média na Akademii umění v Banské Bystrici v ateliéru Michala Murína. Zpočátku se věnoval zvukovým a interaktivním instalacím a generativním vizualizacím, které vytvářel vlastním softwarem. Jeho tématem se stalo hledání a propojování fyzické přítomnosti a virtuálního života. K animaci a videomappingu pronikl přes fúzi programovaní a filmové post-produkce, kterou se začal zabývat po studiu na ESA v Portugalsku. Formu tvorby našel v práci s real-time programovacím jazykem, kde tvoří generativní animace.
Spolupracoval na projektech s mnoha režiséry, divadelními soubory a festivaly na Slovensku a v Čechách (mj. Javier Torres, Jiří Heřman, Peter Oravec, Farma v jeskyni, Divadlo Pôtoň, Studio Lunchmeat, Divadelná Nitra, Scénická žatva). Společně s Miřenkou Čechovou vytvořil ve spolupráci s Laternou magikou představení LUNAtic pro Signal Festival 2022. Spolu s Karlem Cettlem působí ve studiu Lunchmeat.
Profil studia Lunchmeat v online archivu ND.
Aktualizace: 2022