Životopis
Narozena v Praze. V roce 1968 ukončila studia dějin a teorie divadla na Filozofické fakultě UK v Praze. V letech 1968–1971 prošla postupně několika oblastními divadly – Liberec, Hradec Králové, Karlovy Vary, v letech 1971–1990 působila v Divadle J. K. Tyla v Plzni. Zde spolupracovala s režisérem Oto Ševčíkem (vrcholem byl Tolstého Příběh koně a vlastní dramatizace Anny Kareninové), s režisérkou Lídou Engelovou iniciovala vznik studiového Divadla v Klubu (Daňkova Bitva na Moravském poli), s režisérem Janem Burianem se pokoušela o syntézu experimentálních divadelních postupů s tradicí repertoárového divadla (např. Bulgakov: Adam a Eva).
V letech 1984–1986 zároveň pracovala pro Činoherní studio v Ústí nad Labem, kde se potkala s režisérem Ivanem Rajmontem (např. Büchner: Dantonova smrt, Bulgakov: Zojčin byt) a s Miroslavem Krobotem (Barker: Pazour). V letech 1990–2002 byla v angažmá Činohry Národního divadla, kde se dramaturgicky podílela na řadě inscenací a na zrodu původních her a adaptací (např. Sáňky se zvonci, Oblak a valčík, Dorotea, Rok na vsi, Běsi, Faust, Othello, Šťastné dny, Cesta dlouhým dnem do noci, Antonius a Kleopatra, Noc potom, Éra Kubánkova), s režisérem Rajmontem připravila Dostojevského Můru, s hostujícím Martinem Porubjakem dramaturgovala Shakespearovu komedii Mnoho povyku pro nic, s Janem Hančilem McPhersonovu hru Na cestě duchů (The Weir), Hofmannsthalův Kristinčin návrat a Shakespearovu Komedii omylů.