Mozartův večer (Ostatní)
Dne 11.04.1916 v 19:00
Národní divadlo
Předloha
Serenáda c moll pro dechové nástroje - Wolfgang Amadeus Mozart
Mozart v Praze - Alois Jirásek
Vesničtí muzikanti - Wolfgang Amadeus Mozart
Divadelní ředitel - Wolfgang Amadeus Mozart
Předehra k opeře Titus (La clemenza di Tito) - Wolfgang Amadeus Mozart
Divadelní ředitel hrán 4x - derniéra 10.6.1916.
Textové a hudební úpravy
Inscenátoři
Role
Hraje: Ladislav Skuhrovský (Vlastní)
Hraje: Otto Drož (Vlastní)
Hraje: Petr Hladík (Vlastní)
Hraje: Karel Bobek (Vlastní)
Hraje: Ludvík Reisner (Vlastní)
Hraje: Václav Forster (Vlastní)
Hraje: Josef Füger (Vlastní)
Hraje: Antonín Pfeifer (Vlastní)
W. A. Mozart: Jiří Steimar (Vlastní)
Hrabě Jan Josef Thun z Hohenštejna: Miloš Nový (Vlastní)
Hraběnka Thunová: Anna Havlíčková (Vlastní)
Hrabě Jan Pachta z Rájova: Eduard Tesař (Vlastní)
Jan Kuchař: Jan Vávra (Vlastní)
Pasquale Bondini: Robert Polák (Vlastní)
Caterina Bondini: Kamila Ungrová (Vlastní)
Teresa Saporitti: Pavla Vachková (Vlastní)
Caterina Micelli: Gabriela Horvátová (Vlastní)
Luigi Bassi: Otakar Chmel (Vlastní)
Felice Ponziani: Emil Burian (Vlastní)
Giuseppe Lolli: Vilém Zítek (Vlastní)
Antonio Baglioni: Theodor Schütz (Vlastní)
Václav Brejcha: Antonín Čepela (Vlastní)
Hraběcí komorník: Karel Kolár (Vlastní)
Nešťastná láska, píseň s průvodem klavíru: Gabriela Horvátová (Vlastní)
Co rok, vy ptáčci, píseň s průvodem klavíru: Hilbert Jan Vávra (Vlastní)
Adagio z koncertu VI., pro housle s průvodem orchestru: Max Antonič (Host)
Mi lagnero tacendo, tercet pro dva soprány a bas: Pavla Vachková (Vlastní)
Mi lagnero tacendo, tercet pro dva soprány a bas: Marie Šlechtová (Vlastní)
Mi lagnero tacendo, tercet pro dva soprány a bas: Arnold Flögl (Vlastní)
Kantáta pro tenor s průvodem orchestru: Theodor Schütz (Vlastní)
Dva menuety s kontratanci: Neuveden (Neuvedeno)
Vidina, píseň s průvodem klavíru: Mirko Štork (Vlastní)
Již radostně srdce mé buší, píseň s průvodem klavíru: Pavla Vachková (Vlastní)
Na skon slavíkův, Kanon pro tři soprány: Kamila Ungrová (Vlastní)
Na skon slavíkův, Kanon pro tři soprány: Ema Miřiovská (Vlastní)
Na skon slavíkův, Kanon pro tři soprány: Vlasta Loukotková (Vlastní)
Ó, co dnes již zovou zpěvem, Kanon pro čtyři barytony: Emil Burian (Vlastní)
Ó, co dnes již zovou zpěvem, Kanon pro čtyři barytony: Otakar Chmel (Vlastní)
Ó, co dnes již zovou zpěvem, Kanon pro čtyři barytony: Jan Ouředník (Vlastní)
Ó, co dnes již zovou zpěvem, Kanon pro čtyři barytony: Vilém Zítek (Vlastní)
Bella mia fiamma, scéna pro soprán s průvodem orchestru: Neuveden (Neuvedeno)
Učitel: Karel Váňa (Vlastní)
Krejčí: František Karhánek (Vlastní)
Kostelník: Václav Frabša (Vlastní)
Jirchář: Otakar (Otto) Mácha (Vlastní)
Kovář: Karel Šmaus (Vlastní)
Postilion: Ludvík Reisner (Vlastní)
Ponocný: Zdeněk Babor (Vlastní)
Emanuel Schikaneder: Emil Pollert (Vlastní)
Filip: Vojta Matys (Vlastní)
Wolfgang Amadeus Mozart: Karel Kügler (Vlastní)
Mme. Langeová: Marja Bogucká (Vlastní)
Mlle. Uhlichová: Ema Miřiovská (Vlastní)
Divadelní sluha: Eugen Viesner (Vlastní)
Spolupracovali
Pohybová spolupráce: Augustin Berger
Ve prospěch pensijního ústavu členů Národního divadla v Praze. Uvedeno bez Předehry k opeře Titus.