Životopis
Světelný designer, vedoucí jevištního provozu Státní opery. V letech 1984–1989 pracoval jako osvětlovač v tehdejším Smetanově divadle, později Státní opeře Praha. V letech 1989–1994 spolupracoval s Taneční skupinou UNO a Richardem Hesem a podílel se na celovečerních projektech Šach mat, Carmen, Nikita, Biliar, Musical Fever (1991, Hamburk). Od roku 1994 vytvořil světelný design k mnoha muzikálům, např. West Side Story (1993, 2003), Dracula (Praha, Bratislava, Moskva, Soul), Hamlet, Galileo (Praha, Bratislava), Monte Cristo, Jekyll a Hyde, Jack Rozparovač, Golem, Baron Prášil, Carmen (Praha), k činohrám: Familie, Adina, Obchodník s deštěm (Divadlo na Vinohradech), k operetě Polská krev (Hudební divadlo Karlín) a k lyrikálu Kudykam.
Ve Státní opeře spolupracoval od roku 1999 na inscenacích: Bubu z Montparnassu (1999), Robert ďábel (1999), Tosca (1999), Bylo-nebylo (2000), Pád domu Usherů (2001), Polský žid (2001), Orlando furioso (2001), Piková dáma (2004), Candide (2006), Smrt v Benátkách (2009; deisign podle Pauly Constable) a Trubadúr (2011). V roce 1998 založil se svými společníky firmu M. P. K. Stage service s.r.o., která zajišťuje jevištní provoz ve Státní opeře a na muzikálových produkcích.
Po sloučení Národního divadla a Státní opery Praha působil od 1. 1. 2012 jako vedoucí osvětlovač SO, během generální rekonstrukce budovy byl jmenován koordinátorem jevištního provozu Státní opery, od 1. 7. 2019 pak působí jako vedoucí jevištního provozu SO. Působí také jako technický konzultant pro různé divadelní projekty.