Životopis
Scénografii vystudoval na katedře alternativního a loutkového divadla pražské DAMU (1995–2000). Během studií si vyzkoušel své představy o divadelní praxi – s režisérkou Leinweberovou v libeňské synagoze na Palmovce (Salome) a s Divadlem Kontinuo na zámku Kratochvíle (Kratochvílení 99). Podílel se samozřejmě i na školních představeních v Divadle Disk (Zojčin byt, Goldoniáda, Mária Sabína).
Po absolutoriu školy začal hostovat na různých scénách, nejdříve s režisérem Ivanem Rajmontem, se kterým už spolupracoval během studií (např. Král Lear v Jaroslavli, Goldoniho Poprask na laguně v Divadle Na Fidlovačce, Goethův Faust, Molierův Don Juan a naposledy Steigerwaldovy Dobové tance v hradeckém Klicperově divadle, Shakespearova Marná lásky snaha na Pražském hradě, Molierova Škola žen v Mahenově divadle v Brně, Beaumarchaisova Figarova svatba v Divadle pod Palmovkou aj.).
Vytvořil více než 150 scénických a kostýmních výprav všech žánrů v divadlech v České republice, Slovensku, Rusku a Rakousku. Jeho scénografickou spolupráci (často i včetně kostýmních návrhů) vyhledávají např. režiséři Ján Ďurovčík (Malováno na skle a Donaha! v Divadle F. X. Š. v Liberci, Má vlast ve Státní opeře Praha aj.), Jiří Pokorný (Platonov je darebák v Divadle Na zábradlí), Libor Vaculík (Sen noci svatojánské ve Státní opeře Praha), David Drábek (Sněhurka v Divadle Minor), Alice Nelis (Záplavy v Divadle Na zábradlí), Antonín Procházka (Producenti a Limonádový Joe v Hudebním divadle Karlín), Ondřej Havelka (Bohéma ve Státní opeře Praha) atd.
S činohrou Národního divadla začal spolupracovat už v době svých studií a do současnosti je zde jako scénograf podepsán pod řadou inscenací režiséra Ivana Rajmonta (Můra, Venkov, Staří režiséři, Špinavé ruce v divadle Kolowrat, Oresteia, Nepřítel lidu, Dva vznešení příbuzní ve Stavovském divadle, Coriolanus a Žebrácká opera v Národním divadle), Hany Burešové (Pán z Prasečkova ve Stavovském divadle), Ondřeje Havelky (balet Zlatovláska ve Stavovském divadle, opera Bohéma ve Státní opeře, Hoffmannovy povídky a Příhody lišky Bystroušky v Národním divadle). V baletu spolupracuje především s Liborem Vaculíkem (Faust a Valmont ve Stavovském divadle, Sen noci svatojánské a Fantom opery ve Státní opeře). Ve Státní Opeře vytvořil scénu i k baletům Labutí jezero a Giselle.
Působí jako i na jiných scénách, jako scénograf činoher (divadla Na zábradlí, V Dlouhé, Na Vinohradech, Na Fidlovačce, F.X. Šaldy, Klicperovo, Jihočeské, Mahenovo, MD Brno, Aréna, Akademičeskij teatr v Jaroslavli), oper ( Janáčkovo, J.K. Tyla), baletů (J.K. Tyla, Oper Graz, SND Bratislava, Moravské divadlo Olomouc, Štátne divadlo Košice, Slovenské divadlo tanca), operet ( Janáčkovo, HD Karlín, Štátne divadlo Košice) a muzikálů (HD Karlín, Kalich, Broadway, Hybernia).
V rámci Soutěžní přehlídky současné taneční tvorby ČR 2011 získal čestné uznání za vynikající scénografické řešení baletů Faust, Giselle a Zvoník od Matky Boží. Za scénu k inscenaci Polední úděl v režii Hany Burešové v Divadle v Dlouhé získal Cenu Alfréda Radoka za rok 2011.
Je externím pedagogem Katedry scénografie DAMU a od roku 2014 uměleckým šéfem sekce výroby Národního divadla.
Aktualizace: duben 2017